(Android/iOS) Magica.io - Battle Royale huijauskoodigeneraattorin kristalleja
Feb 4, 2022 19:13:58 GMT -6
Post by baskcleanigamde on Feb 4, 2022 19:13:58 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magica.io - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magica.io - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin kristalleja ▞▞▞
▞▞▞ Magica.io - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Todella hauska ja koukuttava battle royale -pohjainen peli, mutta ainoa haittapuoli on, että et voi pelata ystävien kanssa, joten jos he keksivät päivityksen, tämä peli on shiz
Bro GUYS JOS HALUAT VAIN EI MAINOKSIA, ehkä yritä sammuttaa wifi?
Antaisin sille 5 tähteä, mutta ihmiset ovat hyviä
kauhea määrä mainoksia. vain pilaa pelin.
Se on hauska peli ja kaikkea, vaikka uudessa päivityksessä on bugeja ja siellä on tämä ärsyttävä asia, jossa vihollinen yrittää jahtaa ja päästä lähellemme. Korjaa tämä
Toistaiseksi se on ollut ok. Se on suhteellisen hauskaa ja auttaa kuluttamaan aikaa. Mutta olen varma, että kuten useimmat gMet, kun pääsen tiettyyn pisteeseen, peli hidastuu ja tylsää. Samoin kuin 95 % mobiilisovelluksista, joita olen koskaan pelannut, mainokset ovat erittäin ärsyttäviä
1.. ei perusopetusta 2.. Sen voitto kannattaa (sinun täytyy avata laatikoita saadaksesi parempia vaihteita, jotka vaativat tiettyjä resursseja, ja ainoa tapa saada resurssit on edetä, mitä et voi, koska et voi voittaa) Peli on mahtava
Aloitin tämän pelin pelaamisen noin viikko sitten. Viime päivinä olen yrittänyt edetä ja vahvistua, eivätkä ohjaimet edes toimi. Jos haluat ihmisten pelaavan peliäsi, anna heidän ajatella voittavansa paljon helpommin. Botit ovat erittäin vaikeita päihittää, kun pääset neljänteen vaiheeseen. ⚠️Älä lataa⚠️
En antanut sille viisi, koska en tiedä, että meidän on napsautettava pelataksesi verkossa, enkä tiedä kuinka valita eri pelitila. Voitko lisätä kirjan kaikista loitsuista, joita voit heittää. Kaiken tämän lisäksi se on erittäin hauskaa.
Tämä peli on niin vaikea. Ainoa tapa saada timantteja on viimeistellä areena tai käyttää elementtiä ja tappaa 10, 20 ja 100. Se on niin pirun vaikeaa, koska tekoäly voi lyödä sinua ja sinun täytyy lyödä heitä KAKSISTA VIISI KERTAA vain tappaaksesi heidät. Jos haluat raivota, pelaa tätä peliä. Tiesin miksi palaute on huonoa, koska peli on HUONO. Kuvakaappaus verrattuna todelliseen peliin on helvetin kaukana. Ainoa tapa voittaa on katsoa PALJON MAINOKSIA, Sillä JOS KUOLET, HALUAT OLLA VAHVEMPI TAI RAHAA, MAINOKSET!
Tämä on loistava inspiraatio minun kaltaisilleni pelinkehittäjille huijata ihmisiä, jotka luulevat tämän pelin olevan verkossa muita pelaajia vastaan bottien sijaan, ja pommittaa heitä kolmella mainoksella minuutissa. 5 tähteä, odotan innolla tämän kaavan käyttöä.
Pakotetut mainokset, yhden pelaajan roskakori.
Magica.io Экшен jhx
Tämä peli on huono erittäin huono, kuolen ja kuolen sen kuin joka kerta seuraavaan maailmaan, se muuttuu vaikeammaksi ja kun olen AFK:ssa, he tappavat minut, joten haluan sen korjattavan ja lataan sen takaisin, kunnes se on päivitetty!
Vau loistava peli maailmassa erittäin hyvää työtä, mutta nosta tasoa
Todella hyvä peli, mutta... En voi pelata pronssia tai hopeaa uudelleen. 😭😭😭😅🤣
Selataan: Mágica - Steam
On vaikea tähdätä ja myös jos pysäytät hahmot liikkumaan ja se saa heidät pitämään ampumisesta ja tappamisesta, ota kameranäkymää on vaikea käyttää. Olisin todella kiitollinen jos tekisit siihen joitain säätöjä kiitos
Mielestäni se on hieno peli, mutta mielestäni siinä voisi olla enemmän taikuutta
Magica.io - Battle Royale የእንቅስቃሴ wgwz
Peli on hyvä, mutta et voi palauttaa tietoja niin pitkälle kuin näen. Joten jos puhelimesi on vaihdettava, sinun on aloitettava alusta.
Todella hyvä peli, suosikkini on tulipalo tuli. Rakastan tulielementin käyttöä, koska se on todella voimakas, mutta mielestäni sinun pitäisi lisätä vain joukkue Rumble -tyyppinen ottelu, kuten ääretön ottelu, jossa sinun on vastattava, jos kuolet, ja voit vain selviytyä. niin kauan kuin voit, sinun pitäisi mielestäni lisätä ja tehdä moninpelistä liian helppoa
Hän on hyvä päivä kiitos 🙏 mainostaja resursseja ja on tarkoitettu lisätietoa tästä sähköpostista ja ei ole saatavilla toisella puolella elämääni ja ei ole vähän enemmän tietoa kirjautukaa sähköpostiisi ja mahdolliset liitteet voivat olla muutamia asioita että minun on oltava ensimmäinen kommentoija saadakseni lisätietoja verkkosivustosta, eikä se ole tarkoitettu vastaanottaja tai verkkosivusto täydellisille linkeille toisaalta, jos sinulla on hyvä idea, on se sinulle, jota rakastan toissa päivänä, kiitos 🙏 ei ole tarvetta
Ihan ookoo tai no en oo vielä kokeillut mutta mun isoveli sano että tää on tosi hyvä peli
Peli ei itse asiassa ole huono, se vain lähettää sinulle jatkuvaa roskapostia mainoksilla. Hylät bonuksen ohittaaksesi mainoksen ja saat mainoksen joka tapauksessa 😂😂
Mystery Tales 4 f2p Pustolovske igre ucab
Pidän tästä pelistä, mutta mielestäni siinä pitäisi olla kilpi, kun katsot mainoksen uudelleensyntymistä varten. Kuolen aina heti kun synnyn uudelleen
Liian paljon mainoksia, on uskomatonta kuinka paljon mainoksia tässä pelissä on. Pelissä on potentiaalia ja se on koukuttava, mutta mainokset omg poistin pelin 2 tunnin pelaamisen jälkeen!!
Vaikka rakastin peliä, annoin 1 tähden uusien täysin epätasapainoisten hahmojen vuoksi, joita voi ostaa vain timanteilla. Niiden lopettamiseen tarvitaan yli 5 osumaa, mikä tekee kokemuksesta erittäin turhauttavan. Peli on nyt täysin ptw. Lisäksi lähes jokaisen pelin jälkeen sinun on katsottava uusi mainos, vaikka sinun on jo katsottava niitä parantaaksesi hahmosi. Olen yksi askel pelin poistamiseen.
yllättävän hyvä pelisuositus
Kävin matkalla ja pelaan sitä aina. se muistetaan aina
Pidin tästä pelistä, mutta sitten tajusin, että se on pay2win, mutta heillä on myös paljon botteja, kun alat ohittaa vaikeimmat vaiheet pienimmästäkin tuumasta, se muuttuu paljon vaikeammaksi, he yrittävät todella painostaa sinua maksamaan tavaroista, ei vain siitä. Poistin asennuksen ja asensin uudelleen ja kaikki edistymiseni katosi sen jälkeen, se ei tarjonnut minulle tehdä tiliä kerjäämässä tai kun asensin sen uudelleen, joten tämä saa minut uskomaan, vaikka maksaisit, he varastavat rahasi asennuksen poistamisen jälkeen. ole varovainen
Poistin tämän ja latasin uudelleen!!ahhh!!! Se on parasta, kuin tappelutähtien sooloesitys
Olen pelannut tätä peliä kolme viikkoa ja olen kidutettu kultaliigassa saada myyttisiä aseita pitäisi olla hieman ylöspäin!
10000000/5
Liikaa mainoksia.
Magica.io Экшен jhx
Se oli alussa hyvä, mutta sitten pelin kuvauksessa luki Online ja Offline, en ole pelannut nettipeliä sen jälkeen kun minulla oli se. Ja liikkeenhallinta on liian pieni, se johti enemmän kuolemaan kuin odotin, ainakin tee siitä muokattavissa.
loistava peli, paljon mainoksia, mutta ostopäivityksen jälkeen mainokset eivät olleet enää hauskempaa ja jännittävämpää peliä pelata, tuntuu pop mahtavalta peliltä