(Android) Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games koodaa rajattomasti esimerkkejä
Feb 4, 2022 19:10:49 GMT -6
Post by baskcleanigamde on Feb 4, 2022 19:10:49 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti esimerkkejä ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games 2022 version ▞▞▞
Pidän todella tästä pelistä. Se on vanhan Diner Dashin kaappi, jonka olen löytänyt. Mainokset kuitenkin heikentävät peliä. Minua ei haittaa katsoa mainoksia pelatakseni ilmaista peliä, mutta aina kun mainos päättyy (joka muuten mainokset ilmestyvät joka toiselle tasolle), näyttöni pimenee ja pysyy mustana, ja minun on suljettava sovellus ja käynnistettävä uudelleen. se. Se on uskomattoman turhauttavaa, koska pidän pelistä todella. Antaisin sille 5 tähteä, jos se ei olisi sitä.
Minä rakastan tätä peliä!
Edistyminen vaatii oikeaa rahaa
Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games – Google Play ...
Mitä hauskempia asioita tuo tämä peli? - Cook & Travel löytää monia uusia ravintoloita - Hanki komboja ja ansaitse valtavia vinkkejä samalla kun näytät
Jos pidät enemmän katsoa mainoksia pelaa niin sitten kannattaa ottaa.
Lopeta mainokset tasojen välillä Se ärsyttää minua niin paljon. Jos mainos näkyy edelleen, poistan tämän sovelluksen pian. Pois
Arbeiten Android update one x, Lutherse kerk groningen orgel? ... Ny giants game notes, Richmond station chef's table, Dragons race to fireworm island,
en oo viel ladannu
Aluksi se oli hauska peli, mutta sitten sinun on käytettävä helmiäsi lisäasiakkaisiin ja jos et menetä kaikkea edistymistä tasolla, voit katsoa mainoksia saadaksesi helmiä, mutta se tuntuu turhalta hetken kuluttua.
Kegilaan di Dapur - Game Restoran Juru masak Arked skid
Tanks vs Robots:Real Steel War - APKSalad
Vain mainokset ovat täällä jokaisen pelin jälkeen, ja asia on se, että en halua ostaa, saavat mainokset pysymään ikuisesti, se on vain niin ärsyttävää
Siitä tulee vaikeampaa, kaikki nuo jalokivet ja boosterit saavat minut hulluksi. Kyse ei ole siitä, kuinka pelaat tai oletko tarpeeksi hyvä, vaan kysymys on siitä, kuinka monta timanttia sinulla on.
Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games እንቅስቃሴ ያለባቸው ogiv
Erittäin riippuvuutta aiheuttava. Mutta mainokset eivät todellakaan ole hallinnassa. Minulla ei ole ongelmaa katsella ilmaislahjoja koskevaa mainosta, mutta milloin ne ovat pidempiä kuin taulu ja jokaisen jälkeen? Minulla ei ole kärsivällisyyttä siihen.
Kirjoitin äskettäin arvostelun, mutta halusin lisätä, että se ei vain kerro sinulle, että sinulta loppuivat asiakkaat, vaan myös, että aika loppui kesken, kun minulla menee hyvin pelissä, jolloin kulutin 67 timanttia joka kerta. Jos voin hyvin enkä jää jälkeen... niin miksi sinun pitäisi ottaa enemmän timanteistani?
Ei hätää, mutta muuten haluat yhden voiton, voittaminen ei ole helppoa ja nyt viime päivinä on puhuttu pitkästä latausajasta tai se ei lataudu ollenkaan ja ärsyttävää, minua alkaa ärsyttää juuri nyt asennuksen poistamisen ja uudelleenasennuksen jälkeen, mutta silti ei lataudu, mikä todella väärä kehittäjä. Se on edelleen sama, olen jopa poistanut pelin jo
Tämä oli hyvä peli, mutta tämä peli kaipaa monia päivityksiä ja päivityksiä ja kun pelaan tätä peliä, tämä roikkui liikaa Tästä syystä annan tälle 3 tähden ..Joten, paranna tätä....
Hauskaa, mutta ei mainosten kanssa!!! Mainoksia on paljon, pitkiä ja pakotettuja! En tee tätä teidän kanssanne. Poistetaan.
Olen yrittänyt ladata tiettyä tasoa ja se pysähtyy jatkuvasti, luulin sen olevan verkkoyhteyteni, mutta tallennustila, mutta se on edelleen sama asia Tämä on jatkunut viime päivinä ja olen kyllästynyt siihen Joskus lataus saattaa saavuttaa 70 prosenttia ja se pysähtyy välittömästi, kaikki tietoni menevät hukkaan joka ikinen kerta. Korjaa tämä
Rakastan peliä, mutta mainokset ovat julmia. Ne ovat pitkiä eivätkä anna sinulle mahdollisuutta hylätä niitä tietyn ajan kuluttua, kuten useimmat mainokset.
Fishing Hook Sportsspill gyue
hyvä peli, mutta lisää rento tila, aika menee liian nopeasti. Pidän parempana huvin vuoksi pelejä, liian monilla on ajoitettuja/rajoitettuja liikkeitä, mikä tekee pelistä EI HAUSKAA. Tiedän, että se pitää siitä niin, mutta kaikki eivät sitä tee.
En ole koskaan pelannut peliä, jossa on jatkuvasti mainoksia. Jokaisen tason välissä on toistuvia lisäyksiä. Muuten olisi hauska peli
Samaa mieltä muiden kanssa... Erittäin hauska pelata aluksi, ostin jopa etuja, koska nautin siitä. Sitten ennen kuin pääsin ravintolaan 3, niistä tuli melkein mahdotonta voittaa, ja minun on jatkuvasti ostettava etuja voittaakseni sen. Kun otetaan huomioon, että minulla on pitkä matka edessä, tämä voi maksaa omaisuuksia.
Ensin tämä peli oli erittäin hauska ja koukuttava. Nyt taso 232-2 on niin vaikea, joten olen jumissa tällä ja toisella tasolla, koska sinun täytyy saada yli 1950 kolikkoa ja sinun täytyy tehdä monta kakkua vain yhdellä pöydällä. Minulla on nuo timantit, mutta niitä on erittäin vaikea saada, joten en haluaisi käyttää niitä.
Pidin pelistä todella 3. tasolle asti, jossa monia "kovaksi" merkittyjä pelejä on lähes mahdoton suorittaa ilman tarjoiluapuvälineitä. Ne tietysti maksavat rahaa. Siitä puuttuu tasapaino sen välillä, että se on tarpeeksi haastava ollakseen nautinnollinen, mutta ei niin haastava, että tuntuu mahdottomalta edetä tasoilla, ellet halua maksaa pelaamisesta.
Peli on varsin viihdyttävä, mutta todella turhauttavaa ne tasot, joita ei voi tehdä ilman apua tai ostamista sovelluksesta. Mainonta .. vähän paljon xD
Hyvin viihdyttävää. Nautin itsestäni suunnattomasti. Kirjoitus on vähän pieni.
hyvä peli
Cooking Madness - Un Jeu de Chef de Restaurant Arcade ipu
Pidän tästä pelistä kovasti ja sen tasot ovat erittäin mielenkiintoisia Minulla on ongelma, kun saan tason valmiiksi ja menen jollekin tasolle, jolla on sama tehtävä, mutta ongelma ratkeaa ja vihdoinkin rakastan tätä peliä 🎮
kiva sovellus!!😍 lataa ihmees jos et oo viel ladannu..
Kun aloitin käyttää tätä sovellusta ensimmäisen kerran, minulla oli 8 elämää sen jälkeen kun olen päivittänyt sovelluksen viimeksi, kun sillä on vain 5 elämää.
Peli on. Hyvä, koska halusin uuden keittiösovelluksen, yritin hankkia sen ja painoin timantteja ja se sanoi, että hanki x2 timanttia lisää, jos katsoin lisäyksen ja se antoi minulle 2 4 sitten 6
Oli kyl tosi hyvä peli mut siinä sais ehkä tehä vähän jotain enemmän.
Ei mainoksia... tarpeeksi sanottu!! Todella hauska pikkupeli!
Viihdyttävä, mutta ei oikein kelvollinen koulutus tai mitään. Suurin osa on muistityötä, reseptien rakentamista ajoissa. Minulla oli ehkä kaksi vuoroa elämässäni, jotka olivat koskaan Tämän asteisen nopean tilauksen kysyntä viiden vuoden ruoanlaitossa
Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games Arkada htvz
Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games እንቅስቃሴ ያለባቸው ogiv
tbh on hyvä peli, mutta liikaa mainoksia. En pidä siitä, kuinka mainokset ponnaavat esiin aina, kun lopetan yhden pelin. Jos mainokset ilmestyvät 3 pelin jälkeen, harkitsisin sitä silti, mutta 1 peli? liikaa minulle
Do you have the Cooking Madness of free Cooking Games? ... capital among free kitchen scramble & Food Games with new levels of madness. ... Hey Chefs!
Grotti cars in gta 5, Borderlands 3 on xbox game pass, Elevation plaza del rio ... Sculpture by the sea 2016 bondi, 3 mama chef's restaurant, Map.of english